Tworzenie systemów segmentacji klientów

Adresuj swoje kampanie w taki sposób, aby zagwarantować, że Twoi klienci zawsze otrzymają treści, które faktycznie ich interesują.

Benhauer oferuje stworzenie systemu segmentacji w oparciu o dane behawioralne i demograficzne klientów. Komunikacja prowadzona z wykorzystaniem segmentacji gwarantuje zwiększenie współczynnika wyświetleń przygotowanych treści, konwersji oraz retencji klientów.

Segmentacja klientów uwzględnia:

  • dane o wizytach na stronach WWW
  • dane transakcyjne
  • dane z systemów CRM
  • wiedzę o cyklu życia klienta

Wdrożenie systemu segmentacji klientów dostarcza działowi marketingu i sprzedaży kompleksową wiedzę o zainteresowaniach leadów, pozwala lepiej targetować planowane kampanie i dobierać ofertę do aktualnych potrzeb klienta. Efektem implementacji systemu segmentacji jest konfiguracja automatycznych mechanizmów odpowiednio klasyfikujących klientów do segmentów zgodnie ze zdefiniowanymi wcześniej profilami behawioralnymi.

Formularz zapytania


Please leave this field empty.