Dashboardy analityczne – Projektowanie i implementacja

Najważniejsze dane analityczne o procesach marketingowo-sprzedażowych w jednym miejscu.

Nasi specjaliści pomogą Ci w stworzeniu dedykowanego dashboardu analitycznego dzięki któremu uzyskasz kontrolę nad najważniejszymi danymi dotyczącymi procesów generowania i konwersji leadów. Uzyskujesz stały wgląd w skuteczność prowadzonych aktualnie działań.

Dashboardy analityczne zawierają informacje z zakresu:

  • stanu aktualnej bazy kontaktów (wzrost bazy, aktywność użytkowników, aktualność danych)
  • analizy konwersji leadów z podziałem na prowadzone kampanie
  • analizy lead routingu i płynności w przeprowadzaniu leadów przez proces sprzedażowy
  • najważniejszych źródeł pozyskiwania ruchu na stronie www i najpopularniejszych ścieżek konwersji

W projektowaniu dashboardu analitycznego zawsze uwzględniane są najważniejsze dla Ciebie wskaźniki a sposób gromadzenia i analizowania danych dostosowany jest do kształtu uruchomionych procesów marketingowo-sprzedażowych w Twojej firmie.

Formularz zapytania


Please leave this field empty.